KULURNA BAÅ TINA U   FUNKCIJI RAZVOJA TURIZMA  PITANJA i ODGOVORI ZA ISPIT    1.DEFINICIJA POJMA KULTURNI TURIZAM  Posjet osoba izvan mjesta njihova stalnog boravka motivirane u cijelosti ili djelomično interesom za povijest, umjetnost, baÅ¡tinu ili stil života lokaliteta, regije, zemlje.  ( Ne postoji jednistvena definicija kulturnog turizma, a problem koji se javlja pri njegovom definiranju je naglasak na kulturnu motivaciju  da li je primarna ili sekundarna, i na to da li se uključuje materijalna ili nematerijalna baÅ¡tina. Navedena definicija obuhvaća materijalnu - muzeje, galerije, koncerte, kazaliÅ¡ta, spomenike i povijesne lokalitete, i nematerijalnu dimenziju - običaje, tradicije, obrte, vjeÅ¡tine, ali i turiste smatra kulturnim turistima ako su barem djelom motivirani željom za sudjelovanjem u kulturnim aktivnostima.)    2.POJAM ODRŽIVOG TURIZMA  Označava vrstu turizma koji zadovoljava potrebe sadaÅ¡njih turista, turističkih destinacija i svi   h sudionika u turizmu, uz istovremeno očuvanje i povećanje potencijala za upotrebu turističkih resursa u budućnosti, bez ugrožavanja mogućnosti budućih generacija da zadovolje vlastite potrebe.

  (3 ključna pitanja održivog turizma   u okviru razvoja kulturnog turizma: kontrola turističkih iskustava koje za posljedicu ima kontrolu aktivnosti turista, razmatranje turističkih potencijala lokaliteta, ali i upravljanje planom već postojećeg kulturnog turističkog lokaliteta, nenametanje turizma lokalnoj zajednici.)    3.SELEKTIVNI OBLICI TURIZMA  Sportski, vjerski, kongre   sni, avanturistički, ekoturizam, robinz!   onski, seoski, agroturizam, urbani, city-breaks, kulturni, ruralni, zdravstveni...    4.HOBI TURIZAM  To je usko specijaliziran oblik kulturnog turizma koji podrazumjeva potragu za predmetom ili istomiÅ¡ljenicima hobističkog interesa.      5.KREATIVNI TURIZAM  Svaki turistički boravak izvan stalnog prebivaliÅ¡ta koji...If you want to get a full essay, order it on our website: 
OrderCustomPaper.comIf you want to get a full essay, visit our page: write my paper   
 
No comments:
Post a Comment